ჩემი ფრენა გაუქმდა COVID 19-ის გამო, რა უფლებები მაქვს?
ვინაიდან COVID-19-ის პანდემია განიხილება როგორც „არაჩვეულებრივი შემთხვევა“, არ არსებობს უფლება მოითხოვონ კომპენსაცია ზოგადად, მაგრამ მგზავრებს შეუძლიათ მოითხოვონ კომპენსაცია გაუქმების შესახებ კორონას გამო, როდესაც:
- ავიაკომპანიები აჩერებენ ფრენებს ფინანსური მიზეზების გამო
- არ არსებობს სასაზღვრო შეზღუდვები გამგზავრების ან დანიშნულების ქვეყნების მიხედვით
- არ არის გამოქვეყნებული ოფიციალური მოგზაურობის შეზღუდვა
- მგზავრებს გაუქმების შესახებ აცნობეს გამგზავრებამდე 14 დღით ადრე
ჩვენ ვამოწმებთ თითოეული ინდივიდუალური შემთხვევის გარემოებებს და ვურჩევთ ჩვენს კლიენტებს სარჩელის შემდგომი პროცედურისთვის./p>