ჩემი ფრენა გაუქმდა COVID 19-ის გამო, რა უფლებები მაქვს?

ვინაიდან COVID-19-ის პანდემია განიხილება როგორც „არაჩვეულებრივი შემთხვევა“, არ არსებობს უფლება მოითხოვონ კომპენსაცია ზოგადად, მაგრამ მგზავრებს შეუძლიათ მოითხოვონ კომპენსაცია გაუქმების შესახებ კორონას გამო, როდესაც:

  • ავიაკომპანიები აჩერებენ ფრენებს ფინანსური მიზეზების გამო
  • არ არსებობს სასაზღვრო შეზღუდვები გამგზავრების ან დანიშნულების ქვეყნების მიხედვით
  • არ არის გამოქვეყნებული ოფიციალური მოგზაურობის შეზღუდვა
  • მგზავრებს გაუქმების შესახებ აცნობეს გამგზავრებამდე 14 დღით ადრე

ჩვენ ვამოწმებთ თითოეული ინდივიდუალური შემთხვევის გარემოებებს და ვურჩევთ ჩვენს კლიენტებს სარჩელის შემდგომი პროცედურისთვის./p>

Menu
Open chat
1
Ask your question
Scan the code
Ask your question